Vyhledávání


Skáčeme na L =)

15.06.2010 22:10

V sobotu jsem jenom tak zkusila Casse navést na eLkovou skočku (pro nedotčené agility - je to Cassova závodní výška laťky - 60 cm) a on ji vzal, tzn. přeskočil ji, nepodlezl ji, neshodil ji ani nic jiného. Říkala jsem si, že to byla asi náhoda, tak jsem to zkusila ještě jednou - s tím samým výsledkem =) A tak ještě jednou =) Akorát některé skoky byly velmi "povedené"..párkrát mi to přišlo jakoby přes laťku neskákal Cass, ale jako kdyby přes ni někdo hodil pytel brambor :D Nicméně Cass skákání přes L skočku pochopil velmi rychle, i když pak mě ještě chvilku zkoušel, jestli by mu opravdu neprošlo podlézání (což samozřejmě neprošlo). Dnes jsme tedy začali zkoušet i nějaké velmi jednoduché sekvence (rovinky nebo mírné zatáčky s tunelem) a začali jsme pracovat na skokové gymnastice. Zatím jsme na třech překážkách cca 3 m od sebe a budeme vesele pokračovat :)