Vyhledávání


Neoficiální agility závody ve Veselí nad Moravou aneb Packu na to!

28.09.2010 00:28

Ten den pro nás začal brzo, neboť závody pořádal náš domácí klub. Ráno bylo studené a větrné, ale všichni doufali, že nahánějící se mraky se nespojí a nezačne pršet. Bohužel se tak nestalo a tak bez deště se obešla pouze Hra štěňátek a Jumping začátečníků. Poté účastníci závodů bojovali nejen s konkurencí, ale i s počasím.

S Cassem jsme startovali v začátečnících, kde bylo celkem včetně nás 6 týmů. Jumping se nám neskutečně podařil. Byl to čistý běh s časem 21:43 s, což nás vyneslo na nejvyšší stupínek bedýnky. Radost mi udělalo, že druhý v pořadí doběhl s časem 30:43 čili vyhráli jsme s rozdílem přesně 9 vteřin. V Agility už se nám tak nedařilo. Hned v úvodu šla dolů jedna laťka. Pak jsme navíc nenabrali moc dobrý směr na kladinu, minuli jsme ji a byl z toho DISK za čumák vražený do tunelu (DISK byl v začátečnících počítaný jako 2 chyby). Ovšem cením si toho, že Cass na zavolání zareagoval a do tunelu strčil opravdu jen čumák. Znovu jsme tedy zkusili kladinu a po ještě jednom odmítnutí si Cass najednou vzpomněl, co že je to to "nahoru". Samozřejmě odmítnutí byla moje chyba, protože jsem Cassovi nedala dostatečný prostor k náběhu (jak jsem posléze zjistila na dalších závodech, můj velký zlozvyk). Zbytek parkuru jsme již doběhli čistě.

Díky našemu skvělému času v Jumpingu jsme se v souču dostali na třetí místo a tak jsme si nakonec odvezli domů i pohár :) Závody byly moc fajn a doufám, že příští rok nám sv. Václav dopřeje i trochu lepšího počasí :)