Vyhledávání


Cass + Intercanis

29.06.2010 22:23

Pořád mě hrozně překvapuje, jak spoustu věcí Cass chápe rychle. Na to, že jsme s elkama začali teprve před 14ti dny, Cassy skáče moc hezky.

Na Intercanisu si Casse prozměnu vzala do parády naše kamarádka Kqatka..já jsem to s ním moc na výstavy neviděla, protože mě nebaví..ale Kqatka se nabídla, že by Casse předvedla a "o všechno se postarala"..což znělo teda móóc dobře :) Zkusila s Cassidym výstavní postoj a projít se v (po výstavě prázdném) kruhu..myslím, že jim to šlo moc pěkně :) Ještě chvilku tréninku a uvidíme..třeba aj nějaké to ocenění bude =)

Jinak návštěva Intercanisu byla moc fajn (když teda pominu fakt, že moje peněženka je po této návštěvě přímoúměrně chudší o cenu nového postroje, obojku, vodítka a psí známky..ale co bychom pro ty své miláčky neudělali, že??). Po únorovém zážitku z brněnského DUO CACIBU, kdy Cassy naprosto kategoricky odmítal projít mezi leonbergrama, jsem se trochu obávala, jak na tom bude teď. Ale doufala jsem, že na psích akcích, na kterých jsme během jara byly, se už trochu otrkal a bude v pohodě. Mé doufání se vyplnilo..no..abych pravdu řekla, trošku jsem nechápala, když se sám od sebe rozešel směrem k vlkodavovi ve stylu jakoby to byl jeho největší kamarád. Takže to vypadá, že "náš" strach z velkých psů je pryč =) A to je dobřéé =)